• قالب وبلاگ
  • hillbilly.ir
  • https://goo-gl.su/X5vWvT
  • سایت تیتر نیوز
  • بانک اطلاعات اصناف

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و موبایل های هوش و آدرس genius-lar-headset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 509
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 1)

هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: هدفون و هدست، ،
نویسنده : هایکا
قیمت تلویزیون ال جی 75nano90 سایز 75 اینچ،دارای صفحه نمایش Ips

در این صفحه از افرالند می توانید روش های تشخیص لوازم خانگی اصل از بدل را ببینید و به راحتی اصالت کالا را تشخیص دهید. HDR با تاثیر بر تصاویر دینامیکی به افزایش کنتراست و همچنین وضوح بیشتر تصاویر کمک کرده و تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می دهد. یکی از فرمت های ارتقاء یافته HDR دالبی ویژن است، که به Dolby Vision IQ ارتقاء پیدا کرده است. این قابلیت که در برخی تلویزیون های 2020 ال جی نیز یافت می شد با تاثیر بر نمایشگر به افزایش کیفیت تصاویر منجر می شود.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری و تکنولوژی، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی 65 nano90, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, تلویزیون ال جی 49sm8000, تلویزیون ال جی ارزان قیمت, تلویزیون ال جی nano95, بهترین مدل تلویزیون ال جی, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, مشخصات تلویزیون ال جی نانو ۸۶, تلویزیون ال ای دی ال جی, تلویزیون فورکی ال جی,
نویسنده : هایکا